What a weekend!

Fredagen spenderades med välbehövlig tjejkväll så vi alla fick skvallra av oss ordentligt. För det måste man och det kommer jag sakna allra mest då de sista av mina fina pluggbrudar snart flyttar från stan. Många fina minnen finns det härifrån studietiden men nu börjar nästa epok i våra liv och jag vet att det kommer bli minst lika grymt!

Lördagen slutade aningen dimmigt, bäst gestaltat av mig, Pierre och Elin från lördagnattens dansgolv.





Huvudvärken hos både mig och min älskling var inte nådig i princip hela söndagen men vi lyckades lagom kvickna till tills det stod dukat lyxmiddag hemma hos Hanna och Johan. Jojjis och hennes Rickard var på finbesök i Karlstad och det måste vi såklart fira! Dessvärre var det bara jag och Björn som inte var semesterfirare så glasen fick fyllas med läsk för våran del men det ledde ju också till att jag briljerade i Rappakalja!




Johanna vispa grädde till godsakerna



Vi passa på att smygpussas när det var paus..



Värdparet laddar för matchen på Hannas nyinredda balkong



Spelet kan börja..



Johanna fokuserar..



Men tjii fick de allesammans och fick se sig slagna!


Tack alla fina för en underbar helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0