Födelsedagsbarn, storhandling och danstävling.

Igår fyllde finaste Elin år och vi var ut och åt middag. Eller middag och middag, jag var så sen så det blev bara dessert för min del men var iten så pjåkigt det heller. En stor smaskig chokladkaka med bär och grädde. Mumma!




Så i helgen ska hon firas desto mer födelsedagsbarnet. Men dessförinnan ska jag genomleva ännu en danstävling. Varför ger jag mig in på det här hela tiden? Inte så att jag klagar, jag älskar det ju. Men jag tänker hela tiden när jag sätter upp mig på nåt att jag ska hinna träna så mycket innan att jag kommer essa det. Men så får jag återigen panik för att jag inte hunnit träna något och så står jag plötsligt där igen otränad dagen innan. Tur att jag köpt en ny superfin klänning så jag iaf är supersnygg när jag inte orkar ta mig runt golvet :D

Så i eftermiddag blir det storhandling, inklusive nån form av mat att ta med imorgon, duschning, rakning av ben, spraytanning och ja ni vet allmän uppfräschning. För sedan går bussen till tävlingen 05:15. Lagom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0