Lördag

Sitter på kontoret och har gjort färdigt precis allt jag ska göra idag. Men ändå kan jag inte åka hem.
Känner mig konstigt nog så otroligt pigg idag. Vaknade en halvtimme innan klockan ringde imorse och kunde inte somna om och ända sedan dess har jag varit allert och vaken. Ovanligt för en måndag!

I lördags spenderade jag en enormt lååång dag i en jympasal i Ulricehamn. 04:30 klev vi upp. Kunde såklart inte sova på bussen och fick sedan sitta och glo fram till klockan 15 ca då det var dags för oss att dansa. Syrenivån i jympasalen var lika med 0,0 eftersom de valt en alldels för liten sal för så mycket folk. Ingen luftkonditionering fanns det heller. Trots det kändes dansen mycket bättre denna gång och jag klarade mig till och med runt i det snabbare tempot. Vi slutade på en 7e-plats vilket var lite surt med en poäng ifrån final men jag känner mig nöjd ändå :)

Däremot var det inte lika kul när man insåg att tävlingen inte var slut på ytterligare några timmar. Höll på att kollapsa innan bussen återigen kom till Karlstad vid 23 på kvällen. Inte nog med en lång dag så missade vi även hela elins födelsedagsgalej för att det tog en sådan tid för oss. Så all in all var jag nöjd med tävlingen förutom att den var ungefär 10 timmar för lång. Men man kan ju inte få allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0