Söndag

Med anledning av den lååånga lördagen kan man ju tycka söndagen borde ha börjat med en sovmorgon. Men icke, klarvaken redan vid 8 så det var bara att väcka hjärtat och bädda ner oss i soffan framför Vasaloppet istället. Riktigt mysigt även om vi båda slumra till lite där i mitten. Är ju ändå start och mål som räknas!

Efter Vasaloppet begav jag mig ner på stan för att fika med Maria och Sofia. Eftersom jag missade hela galejet på lördagen var det mysigt att iaf få skvallra lite nu när Karlstad hade finbesök!

Resterande söndag spenderades med promenad och lunch hos svärföräldrarna för att sedan avsluta kvällen med att se den gamla disneyklassikern "Skönheten och Odjuret". Underbar film som jag kunde alla repliker i trots att jag inte sett den på över 10år!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Darling <3 Ni kommer bli så grymma på dansgolvet. Riktigt farliga. Bäst jag och jimmy tränar lite mer så vi kommer upp i er klass!



Saknar dej! Kan tro du var snyggast! Puss

2011-03-08 @ 09:30:30
URL: http://nord-kvinna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0