AW, bilbesiktning och dansuppvisning.

Igår var det AW med jobbet som startade med bowling och sedan middag. Tanken var väl för min del att jag tänkte gå hem lagom efter middagen men ju mer vinet flödade desto trevligare fick vi så inte bangade jag när "ungdomarna" fortsatte vidare till Koriander där jag dessutom bjöds på universums godaste drink.

Rasberry Fiz hette den. Magisk.



Som ni förstår slutande kvällen inte alls klockan 22 som jag räknat med. Lida för det fick jag imorse när bilen skulle besiktigas 9:20. Räddaren i nöden alias BF fick med andra ord hoppa in och köra min bil dit där den tack och lov gick igenom prickfritt!

Men dagen var ju inte slut där. Klockan 11 hade vi på schemat att deltaga på Billeruds 80årsjubileum i form av dansuppvisning. Trots aningen huvudvärk gick det faktiskt riktigt bra och när sista uppvisningen var vid 15 hade vi nästan nåt toppform! Mellan visningarna kunde man passa på att se på monstertruckar och dyligt. Tror aldrig Grumsborna levt upp så mycket!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0